dijous, 29 de gener del 2009

Els articles del proper número

Algunes seccions de la revista tenen concretat el tema que publicaran:

A la secció esportiva publicarem la Sortida a la neu de 4t d'ESO.
En el Tema del mes parlarem de La Calçotada.
Pel proper número tindrem un toc d'humor amb un article (humorístic) sobre el TREC, a més de publicar una ressenya dels millors treballs de recerca d'aquest curs.
Les matemàtiques seran divertides al Racó de lectura.
A La vida a l'insti coneixerem els preparatius per a celebrar el 75 aniversari de l'ensenyament secundari a Vilafranca, millor a les dones de la neteja del nostre centre, també I en la secció de Creació literària publicarem poemes escrits per companys de segon d'ESO.

6 comentaris:

Conchi Hito ha dit...

Estic desitjant veure el nou número de la revista. Quan sortirà?

Enhorabona per la vostra feina!

Anònim ha dit...

Jo espero saber si sortire en al resenya dels treballs de recerca, XD

Unknown ha dit...

hola si ens dius el teu nom potser sortiras OK!!!!

Aveure si surt eh!! XD

Esquerda d'Or ha dit...

La ressenya dels millors treballs de recerca ens els fan arribar els mateixos autors a través de la biblioteca. Així doncs, els animem des d'aqui a que ens expliquin quin ha estat el seu treball i com els hi ha anat.

Anònim ha dit...

Fa anys que vaig deixar l'institut, pero vaig poder llegir el primer numero de l'Esquerda d'Or gràcies a que el meu germà petit encara hi estudiava. Tan de bó s'hagués fet quan jo hi estudiava!

Em sembla una iniciativa genial, espero que amb el temps no es deixi estar.

Esquerda d'Or ha dit...

Moltes gràcies Jess, comentaris com els teus ens animen a tirar endavant i no perdre la il·lusió que hi posem en fer cada número.